2011

Jaha då var det nytt år! Och alla skriver om sina mål för detta året så då får väl jag också
göra det...

Snowie har jag målet att vi ska göra anlagstest i vilt spår och försöka oss på
dom öppna proven också.
Sen hade jag tänkt starta Snowie på någon agility tävling men det får vi se..
och kanske prova på rally lydnad.. som jag tror att Snowie skulle gilla!!

Jolly ja agility står högt på listan vi tränar på och ska försöka ut o tävla något men
sätter inte upp några höga mål för det viktigaste är att vi kan gå ut och ha roligt och samarbeta
när vi tävlar och tränar..
Vallningen får vi se hur det går det gick hyfsat bra där vi slutade innan vintern
så där ska vi försöka plocka upp där vi var sen får vi se...
Skulle gärna försöka få till lite träning på nöt och se hur det går.. men behöver nog gå några kurser..

Sen ska jag försöka träna in lydnads momenten på Jolly.. Men kommer att behöva hjälp med tandvisningen..

Men viktigaste med Snowie Jollys träning är att vi har kul tillsammans...

Jackie ska bara hålla sej frisk och få vara en glad pensionär..

Sen jag själv ska försöka att inte ha för höga krav på mej själv lyssna till kroppen som
inte mår jätte bra just nu... Och Flytta!
Vinna några miljoner så jag kan sluta och jobba, köpa gård o träna hund på heltid;)

Just nu så blir det inte så mycke träning pågrund av snön men har försökt att
hålla konditionen uppe på hundarna med skidåkning bland annat..
Tränar Agility i ridhuset en gång i veckan..








Kram från oss!!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Lilleba! Nu tror att jag hittat rätt - för att kommentera i din blogg...(jag är lite trög...). Det är så kul att få hälsningar från dig - och jag tänker ofta att jag ska in och hejja på dig också:) Ja, nu får vintern ge vika för våren, så vi kan komma igång "på riktigt". Och så hoppas jag vi får gå vår "ko-kurs"!! Och att vi ses hos Peter! Sköt om er! Kram Jeanette och förväntansfulla Disney

2011-03-07 @ 19:37:08
URL: http://disney.dinstudio.se
Postat av: Cristina Lundgren

Så många vackra foton du har i din blogg! Jättefina!

2011-07-20 @ 03:12:42
URL: http://www.hundartioprocent.net
Postat av: Linda Ohlsson

Härliga bilder! Jag har också aussie :)



Här där jag bor har vi däremot ingen snö vilket är väldigt tråkigt!



God fortsättning!

2012-01-06 @ 20:53:47
URL: http://www.leevande.wordpress.com
Postat av: Elin

Hej!

Fina hundar du har! Jag har precis skaffat en liten aussievalp själv, och oj vilken fin ras det är :)

Lycka till med all vallning, agility och den andra träningen, låter jättekul!

2012-01-08 @ 16:25:09
URL: http://elinselin.se/wordpress/
Postat av: Sara

Jätte fina hundar!

Vad har du för inställning på kameran när du tar dehär bilderna? :D

2012-01-28 @ 16:00:57
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0