Nu vill jag ha vår!!

Visst snön smälter lite var dag men med mellan-10 och -15 grader på nätterna så
går det inte så fort.. Jag vill ha vår nu....

Nu till träning.
Positions träningen med jolly går framåt vi tränar lite varje dag och är noga 
med var jag belönar henne.

Snowie har lite semester det blir bara lite triks och lite positons träning.

Jolly och jag var och tränade agility igår efter några veckors vila ja det var
inte Jolly som behövde vila utan jag min kropp har inte mått så bra.

Men igår så bar det iväg till träning körde hemmifrån strax efter 7 på morgonen.
Vi är ett härligt gäng som peppar varandra och alla är så duktiga.
Jag trodde Jolly skulle tappa hjärnan vilket hon gärna gör när hon vill för mycket ;)
men det gjorde hon inte.. jag tycker att det gick jätte bra!! :-)
och jag var kanon nöjd med hela träningen. <3

Så nu ser vi fram emot tävlings kursen som vi ska gå när snön har försvunnit...

Här kommer några nya bilder!

Lite Aussie bus...




Lite spring bilder!


Nu flyger jag ;)


Och lite fin bilder!

Min fina lilla Snowie <3


Fina Jolly <3



Fina gammla Jackie <3


Fina Aussie tjejer!


Kram från oss!



  

Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Underbart fina bilder!!!!

Jag kan säga att jag tycker gamla tanten Jackie är såååå fin! En sån skulle jag vilja ha ;)

Aussiebus är alltid skoj!!!



Vet du vad!!! Nu närmar det sig snart vallningen!!! Wihooo!

Ser fram emot att få se om Merlin ändrats i sättet under vintern, med tanke på kastreringen etc....och att få testa med "lille" Mio!!!



Kram kram

2010-03-08 @ 20:10:04
URL: http://merlin.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0