Nu är det vår!

Äntligen är våren här!
Grillen har åkt ut jag älskar grillat kött skulle kunna äta det varje dag.

Idag har jag varit och köpt nya jogging skor så nu ska vi ut och jogga så jag
får upp konditionen så jag hinner med Jolly bolly på agilityn;)

På onsdag är det dax då börjar Jolly skolan tävlings kurs i agility det ska bli
super kul men sen om det går bra det får vi se men det är duktiga instruktörer så
det går nog bra. Det brukar gå bra bara Jolly inte tappar hjärnan ;)

Tränade kontakt fält i Måndags det har vi inte tränat på hela vintern och
det gick kanon Jolly var jätte duktig.
I onsdags så tränade jag bakom byte och dom börjar sitta jätte bra!
Men idag när vi tränade så gick det mindre bra Jolly har glömt vad slalomingång är
men,men det kan inte gå bra alltid :)

Vi tränar platsliggning varje dag med massor av störning och possitons träning
Snowie fick ett lydnads pass idag och hon tyckte det var jätte kul

Imorron skickas anmälningen in till årets ASCA tävling till sommaren.
Det blir snowie som får tävla ska bli spännande vi har inte tävlat i ASCA ännu
hoppas vi kommer med i år!!!

Sen hoppas jag att det blir någon bonn kupp i år här nere i Skåne!!!!
 
Och äntligen så kommer vi igång med vall träningen!!!!  :-)
I år så får jag möjlighet att träna lite på hemma plan :)

Oj det blev en längre uppdatering än jag trodde jag tyckte att jag
inte hade så mycke att skriva om...

Avslutar med lite härliga sommar bilder!
Kram från oss!!






Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Då ses vi imorgon kväll gissar jag!!!! =)

Kramisar

2010-03-28 @ 22:52:59
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Åh vad synd då ses vi inte på ett tag! Vi ska dit idag och sen gissar jag väl att det blir nästa måndag...

Lycka till på ert håll!

Kram

2010-03-29 @ 10:26:44
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Jasså haha...det har jag inte ens tänkt på att det nog inte är nåt nästa måndag.....då blir det nog två veckors uppehåll för oss för nästa onsdag är det sista tävlingslydnadskursen för Merlin. Men kan kanske vara bra att de pausar och smälter de första intrycken från idag. hehe



Förresten jättefina bilder! Gillar speciellt den på Snowie i vattenbaljan! =)



Kram

2010-03-29 @ 10:59:54
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: jess

vilken sötnos =)

2010-03-29 @ 11:07:52
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Tora og Jeff

Ha en fin påske!!!

Her går vi mye på ski nå, Jeff begynner bli en riktig dyktig trekkhund og er sluttet å bite meg i nedoverbakkene.... :)

2010-03-31 @ 19:18:53
URL: http://www.fagertun.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0