Hoppa över!

Jag har inte haft någon bra vecka..
Så jag hoppar veckan som gick och glömmer den för alltid.

Det har inte blivit någon träning alls denna vecka har varit arg hela veckan...
husletandet tog fart rejält kan jag säga men men nu glömmer vi denna veckan och
tar nya tag det är inte värt att offra energi på vissa människor...

Förra lördagen var det sista träningen i ridhuset och det gick inte alls bra med Jolly hon var
överladdad och det vet vi ju hur det ser ut ;) hon nog tappade hjärnan på vägen och kan jämföra
det med en sån där leksak som man skruvar upp och som snurrar iväg i full fart tills den tar slut.
Så ser det ut när Jolly tappar hjärnan :-) min tosiga lilla svart vita <3
Men Snowie var på g. :)

Snön försvinner lite för var dag men det går för sakta tycker jag..

Snowie var hos pelle veterinär i Torsdags för sin vaccination där var fullt med hundar o katter 
jätte många som Snowie kunde prata med hon flörtade in sej hos en malle hane.
Så det blev en ganska bra dag hos veterinären Snowie brukar tycka att det är helt onödigt
att åka till veterinären.

Veckan som kommer får vi ta oss upp till klubben och se om det går att träna något för här
hemma går det inte.

Nästa helg tror jag att snön har försvunnit så pass så det går att lägga blodspår har fått
några rådjursklövar som Snowie kan träna på. 

Nu läääängtar vi tills vallträningen drar igång igen..


Denna bilden är lånad av Tora



Kram från oss!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Denna veckan blir nog riktigt bra! Och varmare skall det bli har dom lovat! Sköt om dej och dina fina hundar!

Kramar från Lena och hundar i Kungsbacka

2010-03-24 @ 02:31:03
URL: http://www.bonitaochjag.se
Postat av: Malin, Signe och Lil

Jag tror det är närmst att köra förbi Agunnaryd. Alltså stora vägen;) Jag kan förklara på onsdag annars!

2010-03-28 @ 19:48:05
URL: http://www.malinthulander.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0