Ingen kamera!

Vi börjar med att önska alla en god fortsättning på det nya året!

Och vi kan väl sammanfatta det gammla året med att det blev väl inte ett jätte bra år
så det nya kan bara bli bättre.

På hundsidan så har det både varit framgångar och motgångar men så är det för alla
man kan ju inte bara ha framångar...;-)

Ja och någon miljonvinst blev det inte år 2009 heller så nu får jag väl hoppas
på att det blir 2010 så man kan sluta att jobba och träna hund på heltid ;-)

Innomhusträningen i agility började förra lördagen och kan väl säga att Jolly uppförde sej
ganska ok har lite problem att koncentrera sej när det är så mycket hundar som
tränar samtidigt.

Det som var svårast för henne var att se när dom andra hundarna sprang genom tunnlarna
hon äälskar tunnlar och kan väl säga att hon blev lite smått tokig...
När det är någon som skriker kommandot tunnel till sin hund så är Jolly på alerten direkt.  
(hon är bra tokig min lilla svart vita)
Så det är kanon att det blev innomhusträning nu i vinter så vi har chans att träna
med så många andra hundar.

imorron är det dax för en ny träning i ridhuset och det ska bli kul.
Snowie kanske får följa med imorron hon höglöper så det är inte säkert att det
går att träna något.

Ska lägga ett blodspår till henne på söndag spårträningen brukar gå bra även om hon löper.

Jag har ingen kamera har sålt min gammla jag har beställt en ny men den kommer
om en vecka jag läängtar.....
Så jag lägger ut några gammla bilder ifrån förra vintern!

Kram från oss!!!!









Kommentarer
Postat av: Linda

God fortsättning på det nya året!

Vad spännande med ny kamera då blir det ännu finare foton här :-)

Pussa söta Jolly från mej!

Kram

Linda

2010-01-04 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0