Insnöade!!

Igår när vi vaknade så hade det vräkt ner nästan 30cm blötsnö så vi var insnöade
tur att det inte var jobbdag för det gick inte att komma av gården .
Vid fem igår kväll så var det någorlunda undanröjt så att man kom ut med bilarna..

Och idag Söndag så snöar det mer och det väntas mer snö nästa vecka oj oj
vilken vinter det blev..Det har inte varit så mycket snö sen jag var liten.

Men hundarna tycker det är toppen gamla Jackie är valp på nytt :)
Nu ser man vilka olika kroppar Snowie & Jolly har, Snowie har lite problem att ta sej
fram i den djupa snön medans Jolly flyger fram...
och vilka fina muskler dom får :)

Det blir inte så mycket träning utomhus nu mer än promenader där man kan ta sig fram
men det gör inget för jag mår inte så bra i kroppen just nu..
Vi tränar lite tricks inne och så tränar jag på Jollys position vid sidan hon
har en tendens att gå lite för långt ifrån mej.

Några bilder blev det igår!





Jolly står och begrundar.. vad mycket snö!




Gammla fina jackie!




Jolly bolly!



Fin puss näsa!!!




Jolly & Snowie älskar att springa i snön



Fina Snowie <3




En liten busig Hampus :)




Är det någon som har något tips på min positions träning med Jolly
så skriv gärna...

Kram från oss!!!






Kommentarer
Postat av: Malin, Signe och Lil

Puh.. Vilken tur att jag messade rätt.. Pinsamt om man missar nån siffra eller så och messet kommer till någon helt annan;)

Gällande pos träningen.. Har samma bekymmer med Signe, hon går också för långt fram. Jag började om var supernoga med var jag ville ha henne (i mitt fall ville jag ha hennes huvud vid mitt ben) och belönade endast det. Fick ganska fort ett snyggt fotgående:)Tränade även backa i fotposition.



Kram

2010-02-21 @ 14:27:27
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Jättefina vinterbilder!!!

Hundarna älskar ju snön men fan vad jag är trött på den nu...och det bara fortsätter vräka ner....

Nu längtar vi till vallningen men den känns avlägsen just nu....

På lördag ska vi ställa Mio i Hässleholm! Spännande! Håll tummarna för oss!

Kram från oss i Sjöbo

2010-02-24 @ 23:31:48
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Grete og Sejer

Så mye sne dere også har!

2010-03-01 @ 11:52:09
URL: http://www.workingspirit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0