Film!!!

Jag lovade en ny slalom film men tyvärr så har det inte blivit någon ännu det blir mörkt
så tidigt så det är svårt att hinna med det men den kommer det är ju snart julledigt:)
vi har ett grått trist Skåne med 10 plus och bara regn o regn längtar till lite
kallare och sol...

Vi tränar agility för fullt och det går framåt men det är inte lätt med Jolly för det går
fort... vi tränar bakombyte för fullt för dom måste man sätta när man har en så snabb hund.
Jag har mycket att lära som förare men vi gör vårt bästa och det är jäkligt kul....

Jolly har en tendens att springa ifrån hjärnan ibland och då blir det en del rivningar
det är väl ett problem som vi försöker lösa tips mottages gärna :)

Tränar en del trick också det älskar aussie tjejerna och det är bra hjärngympa
får en del tips genom Tora&Jeff Jollys bror dom är jätte duktiga.

Vallningen har vi paus i men jag måste säga att jag saknar den träningen men jag har
sagt att vi ska hålla paus till våren och så får det bli..

Lite höst bilder!




Kolla in gammlemor Jackie i mitten 12 år och hinner fortfarande med Aussie tjejerna!






  
 








Det var en liten kort uppdatering från oss!!!














Kommentarer
Postat av: Elisabeth & Merlin & Mio

Åh vad skoj med en uppdatering!!!

Ja eller hur är vädret trist! Jag längtar tills snön kommer....då blir det iafljusare!!



Vi saknar oxå vallningsträningen! Merlin stack in i en hage för nån vecka sen och vallade två hästar....grrrr. Han jagade inte dem utan VALLADE.....tror att han oxå saknar vallningen hihi!

Annars är allt full rulle här hemma med Merlin och Mio! Vi har dessutom kastrerat Merlin....får se om det har nån effekt och lugnar ner honom!



Gamlemor Jacke är cool som hinner med de yngre förmågorna!!! =)



Kram från Sjöbo

2009-11-30 @ 21:46:01
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Sofie

Roligt med lite bilder =) vad fin hon är Jolly. Kul att du kommit igång med agilityträningen igen, det där med att springa ifrån hjärnan ibland känner jag igen =P

Hoppas vi får se er på agilitybanan nästa år =)



Kramar Sofie & "Jossan"

2009-12-01 @ 01:45:53
URL: http://joemysis.webs.com
Postat av: Elisabeth

God Jul & Gott nytt år på er!!!

Hoppas ni har det bra!!



Kram från Elisabeth, Björn, Merlin & Mio

2009-12-24 @ 20:00:26
URL: http://merlin.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0