Utslagen!

Japp det var rätta ordet! Jag har legat utslagen och jag menar verkligen utslagen
i någon sorts maginfluensa i 4 dagar igår söndag på kvällen var den första gången på fyra
dagar som jag fått i mej lite fast föda.
Men ska jag se positivt på det så har jag gått ner alla kilona som jag gick upp i jul :-)

Imorron ska jag försöka gå och jobba igen på darriga ben.. det känns väl så där
för jag var efter redan innan jag blev sjuk så det känns väl inte så där kul att veta att det
är ännu värre nu när jag kommer tillbaka men,men det är bara att bita i det sura äpplet
Jag får väl skylla mej själv när jag går och blir sjuk :o( 

Det som var tråkigast var att alla mina planer för helgen som gått gick i stöpet.
Vi missade agility träningen och så missade vi vår träff med dom `Stora´
och några nya bilder med nya kameran blev det inte heller.

Oj det här blev verkligen ett muntert inlägg!! ;-)

Men det positiva är! det kommer en ny helg :-) 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Usch vad trist! Hoppas du kryar på dig!!!

ta det lugnt på jobb...jobbet försvinner ingenstans....



Krama vovvarna!!!

2010-01-27 @ 23:54:16
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Malin, Signe och Lil

Tack för den trevliga träningen igår:) Hoppas det gick bra hos kossorna sen;)



Kram Malin

2010-01-31 @ 10:49:44
URL: http://freewebs.com/malinsigne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0