Kall träning!

Igår var vi och tränade agility i ridhuset och jag måste säga att det är inte
många som är intresserade av att vinter träna igår var vi bara tre stycken..
Men några av dom som brukar träna var och tävlade.

Det blev en kall men trevlig träning tycker jag!! 

Det började rätt så okej med Jolly men sen så tappade hon hjärnan;)
hon var rätt överladdad men det var kanske inte så konstigt efter som jag legat i
vinterkräksjukan och har varit ganska mör hela veckan så det har inte blivit mycket för hundarna.

Snowie därimot gick det bra för hon är på väg tillbaka och igår tyckte hon det
var roligt. :-)

Det kändes som det var kallare än det brukar i ridhuset det var -12 när vi möttes 7.30 igår morse.
idag var det -17 grader nu börjar det bli lite tröttsamt den här kylan :(

Efter träningen så var vi och träffade dom "stora" Snowie blev slickad i örat;)

Det var ett litet kort inlägg från oss! 


Kommentarer
Postat av: Malin, Signe och Lil

Det blir förhoppningsvis träning även på lördag:) Emmy skulle kolla med Jörgen om släp eller den fiffiga bilen vi hade i lördags;)

Hoppas du kan då!



Kram

2010-02-01 @ 09:01:19
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Malin, Signe och Lil

Vi ändrade tiden på lördag. Kvart i sju på klubben:) Trodde inte du skulle ha nåt emot det:) Hoppas jag hade rätt. Vi får byta mobnr på lördag också så kan vi messa varann istället:) Kanske åka och valla ihop nån gång med:)



Kram från Älmhultarna

2010-02-02 @ 09:04:01
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Malin, Signe och Lil

Glömde ju säga att jag tycker vi kan träna slalomingångar och bakombyten:) Låter det bra?

2010-02-02 @ 09:16:56
URL: http://freewebs.com/malinsigne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0