Bloggande!

Oj vad vi blev dåliga på att blogga!
Här är jag inne på min sista semester vecka men det känns i kroppen som jag skulle behöva 4 veckor till..
Men nu ska jag inte skriva om bara mej.

Våran träning ja vi tränar på!
Snowie har jag börjat med agility träningen igen men skulle behöva lite inspiration..
Jolly tränar jag också lite i agility ja farten finns där och hon har ett fantastiskt slalom men jag skulle behöva hjälp med att få henne att  tänka ut ifrån mej hon har lätt för att titta lite för mycket på mej så hon springer in i hinderna.

Sen har vi det här med valling ja vad ska man säga jag tycker vi står still just nu ena gången så går det jätte bra men nästa gång så går det inte alls men så är det i all träning..(Jolly har en vilja av stål det är inte lätt att plocka ner den damen) 
Tora & jeff och Kjetil & Nix var nere på besök hos Peter jätte kul att se Jeff (Jollys bror) och det såg jätte bra ut i vallningen.. :-)
Fick låna några bilder som Tora tog på jolly när vi vallar.







 

Sen har jag varit på fullblods Arab utställning i Halmstad Oj vilka hästar ett stort Grattis till min vän Hannha hingsten STEP SHARIOR som Hannha är uppfödare till och som ägs av Tiff vann klassen för 3-åriga hingstar med jättefina 41 poäng. Jätte kul att se Step har inte sett honom sen han var föl.
http://web.telia.com/~u45118337/news.html

Här var lite uppdatering från oss!

Kommentarer
Postat av: Jessica, Scott & Dix

Hej på Er!

Allt väl förstår jag när jag läser,,,Ni tränar på,,härligt! Längesen nu!Men vi stöter väl på varann nånstans hoppas jag. Kram

2009-08-12 @ 12:30:06
URL: http://bonscott.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0